Buy Nothing New!

Oktober = Buy Nothing New Maand


Dit jaar doe ik voor het eerst mee met de Buy Nothing New Maand.
Hoewel ik altijd al erg 'groen' bezig ben, recycle, zelf maak en fan ben van de kringloop gedachte, heb ik me toch opgegeven. Een uitdaging maar vooral ook om het er samen met mijn meisjes over te hebben. Ze vinden het helemaal stoer klinken en ik vind het mooi omdat ze er bewust van worden hoe wij met spullen omgaan. Ik kon ze nog net tegen houden, want eigenlijk wilden ze op school al gaan flyeren. Best lief die kleuter en groep 3-er van me.

Eigenlijk is het heel simpel, de Buy Nothing New Maand.
Kijk hier op de site van de Nederlandse tak, vol info en tips
Doe je ook mee?
Succes!

2 opmerkingen:

  1. Hoi! Leuk om je blog even door te lezen. Tryntsje boft maar met haar mooie sjaal. En succes met je buy nothing new. Een maand is te doen lijkt me. Tot kijk. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt! Ja, die maand die halen we wel! En trouwens gefeliciteerd! Ik hoop dat je je snel beter voelt. x

    BeantwoordenVerwijderen