snel shirt


 Eerder naaide ik een rokje van een mooi stofje van Lillestoff ontworpen door Bora. (kijk maar hier). Maar er miste iets, een gewoon t-shirt kan natuurlijk maar een bijpassend shirt is natuurlijk veel leuker! Ik pakte een t-shirtje uit de kast (ik koop ze altijd bij de Hema want daar heb je betaalbare eco shirtjes) en ging aan de slag. Ik knipte de mouwen eraf en bevestigde er boordstof aan, dezelfde boordstof als van het rokje. Van een reststukje stof knipte ik een dubbele kraag en naaide die aan de hals. Het meest favoriet aan het shirtje is het mevrouw konijn. Ik knipte het konijntje uit de stof en met de strijkbout bevestigde ik vlisofix. Hierna kon ik mevrouw konijn mooi op het shirtje strijken. Een randje met de naaimachine er om heen en klaar! 









 tadaaaa! 
Zo, dit was echt zo gepiept, dat ga ik vaker doen....



2 opmerkingen: